Bottle message

Idag blev ingen dag när jag inte skulle göra nånting utan förut så drog vi iväg och tog sista twinrixsprutan, antagligen spände jag mig utan o tänka på de o höll på o svimma, usch va skitläskigt! Stackars dom som är stickrädda på heltid :O

 

Nu ska jag fixxa iordning mig och sen dra o fira Hannis som fyller 20 år idag :) Sen efter de ska jag ringa min vän Matilda igen och ikväll ska vi leka och kolla på Pojken i randig pyjamas om hon får som hon vill.. Jag bävar inför detta hatar den filmen :'(

Jaja de ska nog gå vägen!

 

Kommer inte kunna blogga så himla mycket mer idag för Ronja håller på med en ny bloggdesign åt mig! So I'm looking forward to that och måste låta henne ha full kontroll över den, scary huh?

 

En annan sak jag kommit på är jagg jag har börjat säga jag spyr på saker jga verkligen inte orkar med. Typ KeyNote presentationen sa jag säkert en miljon gånger att jag skulle ut o spy på den xD Och jag spyr aldrig :O Okej nu börjar de spåra ur.

 

Ha en bra dag så hörs vi fram mot kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback