Annars slår vi igen de här stället

Nu är jag hemma från Ronja, jag åkte dit vid halv två och vi har snackat en massaaa! Vid fem gick vi iväg mot atlantica för o gå ett pass i Joy Dance vilket var roligt men inte alls ansträngande, men aja de va kul :) Träffade Ami där åxå, länge sen sist! :)

 

Har även kommit på att istället för o anmäla ett foto så kan man skicka det till Davy Jones' locker på facebook, haha de här kommer ni får höra ett tag ;)

 

Just nu tittar jag på Beck och ska gå ner o hämta glass plus en stor filt, fryser som as och känns som feberfrossa, fan åxå :( Men nej nej hjärnanomvandlar och mediterar att jag är så frisk och tänker inte bli något annat. *Sitter skräddare med fingrarna mot tinningen och mumlar voo-doo voo-doo för att hålla mig frisk*

Och snart gör jag väl det på riktigt :S

 

Och imorn äre ingen vanlig dag för de är Hanna Gargamels 20 årsdag!

 

Ha de!



Kommentarer
Anonym säger:

Det var trevligt att träffa dig också!!!!

2011-02-15 | 20:02:56
Ronja säger:

Vi får ta kort en annan dag! :D

2011-02-15 | 20:45:05
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback