That's all I ask of you

Jag har ett mål, att bli som Jack Sparrow och veta hur man vänder oturen (frågan är bara om han verkligen kan det, kanske det bara är intalningsförmågan som funkar fast de är ju ganska stort). 2010 var inget bra år, eller jo jag började på media men jag slutade med hästarna och eh ja.. 2011 har inte vart ett jättebra år heller, första halvåret var super, då jag bodde i Skara, sen när jag började sakna hästarna (vilket jag skulle börja göra förr eller senare) så dalade det neråt. Men 2012 kommer börja bra för i slutet av Januari flyttar lilla Legolas hem till mig! Visst är han söt? ♥
Jag har inte riktigt bestämt än vad han ska heta men han ska iallafall bli döpt efter någon ur Sagan om Ringen, har funderat på Legolas, Bilbo, Frodo eller Gimli. Svårt de där. Syrran tycker att han ska heta Samwise, ni får googla själva på de olika karaktärerna, jag tror inte att alla är intresserade av att se vilka dom är ;)
Hur som helst, hans mamma heter Alice (som i Twilight) och hon är renrasig Maine Coon, och den rasen kan jag ju visa en bild på hur en fullvuxen ser ut :)
Dom har liksom lodjursaktiga öron med toffsar på plus en sjuuukt vacker svans! Dock kommer nog inte min lilla bli riktigt så långhårig, tur att han inte är renrasig, då hade jag fått punga ut med minst 7.000 kr. För en katt liksom?!
.
Jag och mamma var ju då i Lidköping idag och hälsa på Alice och hennes 6 ungar, sjuuukt söta! Oscar (som den jag ska köpa för tillfället heter) var ganska blyg och ville inte stanna kvar länge i famnen i början men det sluta med att han somna i min hand. Då var jag fast kan jag ju säga :) Ååååhhh jag kan inte vänta längreee!
.
Nu har jag precis kollat klart på Fantomen på Operan och nu ska jag sova! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback