Grattis Ronja (Rövardotter)

Igår gick jag o la mig och somna vid tolv och jag fick sova tills klockan blev 9! Wihoooo! Hoppas de fortsätter såhär, dock somnade jag om ganska snabbt men var bara glad att klockan inte var natt :)
Harvarit ute i stallet och pysslade om Ikaros, han var supertrött och stog o sov typ. Nu är jag hungrig, tänker gå upp till mamma och be henne beställa maten och sen ge ett förslag om en tripp till ullared imorgon ;)
Juste, ikväll ska jag betala mina kattungar! Dock är dom ca 6 veckor bara så dröjer ett tag till innan dom får komma hem till mig, men åååh vad jag längtar efter dom!
Och jag ska passa på att säga ett stoooort grattis till Ronja som blir myndig idag! Massor av grattis! :D:D:D♥
Hoppas din dag har varit bra :)
En ROnja som räddar håven i Felicias båt, sommaren-09, long time since!
Ronja visar sina skills på 9as klassresa :D
GRATTIS DITT LILLA GENI! :)

Kommentarer
Ronja säger:

Åååh tack Melinda! :D

2011-12-27 | 22:59:23
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback