Which one is your favorite scarymovie?

Vaknade med världens skallevärk, som utvecklade sig till nån form av migrän? Vet inte riktigt men de har fortfarande inte gått över! Så de blir nog att jag får stanna hemma imorgon åxå.. Blöööö!
Vad har jag gjort idag annars då? Vilat och kollat på 3 av 4 Screamfilmer, höhö har dissat Saw nu ;) Och jag är nog lite konstig.. För varken Saw eller Scream är ju speciellt bra? Antagligen har jag kommit in i en period där jag typ tycker att se på människor som dör är ett bra tidsfördriv? De är pga skallevärken, jag lovar.
Bilden är en länkning, så tryck på den ;)
Bara för att jag vet hur mycket Amanda uppskattar sånt här ;)
Och nu sa jag inte vilken Amanda jag menar, mohahah!
När mamma kom hem från jobbet åkte jag iallafall ut till stallet och red på Ikaros! Första gången sen han kom hem till mig och de va för exakt en vecka sen :) Snacka om att jag längtat? U-underbart var de!
Nu ska jag fortsätta se Scream :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback