Not quite according to plan

Ciaoooo!

Har faktiskt vart vaken sen 07.15.

Varför?

Morgonfodring+utsläpp.

Det regnade och jag fryser.

För Peter öppnade altandörren när de är minus 10 grader. Typ. Nu checkar han in Jack Sparrow, bra kille de där. Jack asså.

 

Jahapp. Jag är lite sugen på OC faktiskt.. Längesen.

De bästa med o kunna filmer utantill är att de räcker med o lyssna på dom för o se den! Fattar nån? Just nu spelas musik från filmen och nu kommer Will gående i bojor.

Hm ska sluta..

 

Igår fick jag en strååååålande ide (av någon anledning kunde inte en prick över eet funka så eh ja ni fattar nog vad jag menar ändå), nu ska den bara bli av heheh :D

Såhär ser jag ut just nu, dock får ni inte se ögonen, inte hälsosamt liksom ;)
Checka i bakgrunden så syns en söt liten bild på mig och syster från när vi var i Turkland, de va 6 år sen så jag fyllde 12 under tiden vi var där :)


Här är en bild på halsbandet jag fick i 18 årspresent, berlocken av
Felicia, Michelle, Ronja & Daniel och kedjan av Magnus & Linda :)
Visst är det fint? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback