Vad är det här för jävla dag?

Jag glömde ju och skriva händelsen som rubriken till förra inlägget baserades på och herregud vad välutbildad jag lät nu!

Hur som helst så satt jag vid datorn i mitt rum och glömmer helt av att jag har en tekanna och en kastrull med vatten på spisen. Jag hör hur tekannan tjuter för att det kokar och vattnet i kastrullen gjorde vilda protester för att ångan av det kokande vattnet inte släpptes ut pga locket.

 

Jag ställer båda två på varsin kall platta, häller i spaghetti och ställer på kastrullen på varm platta igen. Sen skulle jag ta av lilla "pipen" på tekannan för att vattnet skulle svalna lite och lägger den på plattan som jag glömt och stänga av, jag bränner mig på fingret och springer till kranen med några svordomar ur käften. Sen hör jag att något fräser, ja för pipen ligger ju fortfarande kvar på den varma plattan som fortfarande va på så den är brännskadad nu.

 

Jag spolar kallt vatten och sticker till datorn en snabbis, för att sen komma på att jag har spaghetti i kastrullen och de höll precis på o koka över. En ramsa med helvetes jävla fanskaps helvete åker ur munnen, vad är det här för jävla dag fick jag nog med åxå, och Michelle frågar från duschen vad jag håller på med xD

 

Det slutade med ett brännskadat finger, en brännskadad pip, lite bränd spaghetti och en sur Melinda. Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback