The Church of England

Hej hej!

 

IDag sov jag längre än igår, igår va jag upp redan vid 10.20! Hände inte allt för mycket igår, Evelinas fina katt Tessan dog :( En sån katt vill jag ha! När hon berättade det så sprang jag och leta upp Findus så att hon var vid liv (a) RIP Tessan! 

Fin Tessan, fin Evelina :))

 

Igår var ingen bra dag med andra ord.. På kvällen åt jag och mamma pizza och sen kolla vi på Inception som var en riktig Melinda-film! Den va så fruktansvärt invecklad att jag bara blev sjukt inne i den ;) Sånt gillar jag!

Sen var Albin (lillkillen från stallet) hemma hos oss en sväng igår åxå, jag målade hans naglar så dom blev gula och orangea haha han är ju för söt :)

 

Nu skiner solen och jag har varit ute på promenad med Lizzie, solen skiner vart är solen? På himlen! Fåglarna skriker verkligen? Dom har nog ont. Ingen solskyddsfaktor.. Ajaj.

Ska se klart på Pirates of the Caribbean nu, dne gick faktiskt på tv (a) Sen ska jag ut o leka med Lizzie (:

 

I should have told every day from the moment I met you. I love you.

Och med denna underbara mening avsluar jag detta inlägg, köss!


Kommentarer
Evelina säger:

aws va gulligdu är!

R.I.P Tessan <3

2011-04-10 | 14:27:04
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback