Sunny lovers

Well, hey!

 

Gick upp vid halv elva, drog mig ut i solen och solade. Vad gör man annars i solen? Badar? Hmm bada i solen.. Blir man gul då? Eller nej vatten färgar ju inte av sig.

Föresten åt jag frukost innan jag solade.

 

Har mest chillat idag, lagade mat förut och nu var jag ute och solade lite till (: Ikväll blir dte bio i Skövde, Red Riding Hood. Den ska tydligen var bra så har ganska höga förväntningar på den moderniserade Rödluvanhistorien. Eller nej den va ju inte moderniserad utan bara en aning mer.. Mindre saga. Typ.

Nu sa min syster att man inte fattar vad jag säger. För jag säger ord men i fel ordning. Michelle hade förstått mig, utan problem. Så deså.

Ska sluta snacka skit nu, en duscha ska bli gött iallafall. Och imorn är påsklovet slut. Sucks.

Och det har jag ju glömt o berätta! Den här fina killen och Elsa vann nämligen en klass under tävlingarna i fredags på ridskolan. Stort grattis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback