Fairytales

Igår gick jag upp vid 12 för att en halvtimme senare käka mat hos farmor. Det blev currykyckling & ris, mums! Efter det var jag hemma en snabbis innan jag åkte vidare till Matilda. Vi köpte glass, solade, gick på promenad till stallet, gick hem igen, hade massage eller jag masserade henne, cyklade ut till stallet, Matilda red, cyklade hem från stallet, åt grillat kött, jag åkte hem. Dagen i korta drag. När jag kom hem packader jag mina grejer och övningskörde till Skara. Michelle va helt crazy :S

Och juste, när jag kliver ur bilen i Skara kommer jag på att lägenhetsnyckeln ligger i Falköping, smaaart! Så jag fick ta bussen till Falköping idag efter skolan. Slutade 12 så de va ju ganska lugnt ;)
Min vecka förövrigt:
Onsdag: 09.30-12.20
Torsdag: 8.00-13.45
Fredag: 8.00-11.00 plus inlämning av radio- & GMV-analysen

Rätt najs va?
En rätt ordentligt najs vecka, speciellt med tanke på att jag är klar med båda inlämningarna tills på fredag :) Fick dessutom tillbaka engelskaprovet idag, en poäng från MVG, surt. Men det blev bättre sen när jag fick tillbaka ekonomiprovet, en poäng över MVG!

Halv 6 rullar bussen tillbaka till Skara, då ska jag kolla Paradise Hotel för det pallar inte internet med här. Och Ponnyakuten! Herregud den har jag helt glömt aav! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback