Concerning Evelina

Somnade elva igår.
------
Nu ska jag skriva om Evelina.
Evelina är en tjej med kort hår fast nu har det blivit ganska långt jämfört mot den dagen när vi satt i mysrummet och spelade kort första gången.
Hon har efter två månaders dejtande blivit tillsammans med Joel Appel, och det uttalas inte Apple utan Appel, som svenska med E först sen L.
Just nu sitter hon och snackar om sina planer för sommaren. Hon ska först jobba som jordgubbsförsäljare och sen, ungefär lagom till att jag åker på trip genom Storbrittanien och Irland, ska hon jobba med pensionärer. Evelinas kommentar: "Det blir mysigt, jag kanske har skitkul med pensionärerna, byta blöja och allting. Och om jag har en engelsk pensionär blir ju du lite småägd." Mmm. Jag kan la sitta på nån pub i London som nybliven 18 åring och tänka på henne.
Detta håller på o bli en bra inlämningsuppgift och lämna in till Erica. Men då bli rnog inte Evelina så glad. Nu tänkte jag skriva klad. Intresseklubben antecknar, som förövrigt är min pappas favoritreplik. Hans fingrar går i ungefär 20 gånger mindre tempo än vad mina gör.
Tillbaka till Evelina. Evelina gillar stjärnor och det är nog för att det är små prickar på himlen i olika färger. Fast dom färgerna ser man bara om man är riktigt nära, alltså typ bredvid dom ute i rymden. På jorden är dom vita. Men varför dom är just vita, ja det har jag inte lärt mig än. Här om dagen fick hon en kyss av sin pojkvän Joel (AppEl) under stjärnorna. Då var hon nog glad.
Evelina är den som blir väldigt arg på mig när jag säger att jag inte gillar maten eller inte är hungrig, verkligen riktigt arg. Därför gillar jag Evelina väldigt mycket!
Och jag skrev endast om henne för att hon bad om det så jaa, du bad om det! :D
--------
Idag har jag även solat i 1,5 timme. Och nu råkade jag av misstag ta en Coca-Cola Light som min systers kompis egentligen skulle ha ikväll eftersom hon har diabetes, hon har två kvar iallafall :) Puss!

Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, naaws :D

sista bilden är dock sjukt jävla cp ful ;D

hahaha :D

Puss pårey :* <3

2011-04-23 | 14:43:01
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback