Står vid min olåsta dörr

Ostkrokar är ganska gott som frukost. Jag va uppe så tidigt som halv åtta idag? En lördag lixx. Jag, syrran o mamma åkte ut till stallet o släppte ut privathästarna sen skjutsa vi Emelie till tågstationen. Hon skulle åka till den underbara staden Göteborg och shoppa. Jag är inte avundsjuk. Inte alls.

Ikvällkommer tydligen en flock 96:or hit. Emelie ska ha tjejkväll o fira hennes födelsedag, God bless me. Igår visades Pirates of the Caribbean 1 på tv4 (L) Jag blev utkastad från köket för att jag inte kunde låta bli rabbla repliker xD Men nu har mamma sett tatueringen exakt som jag vill ha den :D

Aja ska ta o kolla om Pirates 2 går ikväll åxå, Pirates helg. Sitter aaaldrig fel :D Men om någon rolig själ vill göra mig sällskap ikväll så är de fritt fram.

Framtiden är ändå utom räckhåll för oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback