Och i staden råder ständig lågsäsong

Vår nya transport har anlänt :D Och den va sjukt najjs asså! SÅ nu kommer hjärnan ha träningsvärk för nu måste jag komma på ett nytt namn till den.. Den förra hette ju Börje och man kan inte döpa den till något så fantasilöst som Börje II (uttalas Börje den andre). För dte är såhär medeltiden med alla dess kungar. Påtal om det så vill jag se Marie Antoinette, är den bra? vaför frågar jag det, ingen gillar ju såna filmer som jag gillar verkar det ju som ändå. Får helt enkelt ta reda på det själv.

Nåja tillbaka till ämnet, vi har fortfarande en Boj, bäst, och därför tyckte jag att jag var så vittsig sist när jag döpte förra Boj transporten till Börje. Det är liksom Boj fast med ett R mellan O och J och två prickar över O så att det blir ett Ö. Det där var nog den snurrigaste meningen jag någonsin skrivit. Åså glömde jag att jag la till ett E sist också. På namnet asså.

OKEJ nu ska jag fundera ut ett namnutan att ni behöver höra på dte som snurrar runt i huvudet :O

Jag skulle kanske tagit en bild..
Nu ger jag mig.

Kommentarer
f säger:

marie antointette är verkligen helt underbar!!! <3

2010-09-28 | 20:30:23
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Anonym säger:

fast det underlättar om man vet lite om hennes liv och så innan :)



och nej, jag orkade inte fylla i alla fält en gång till. och kom ihåg migknappen funkar inte :( men det är fortfarande jag iaf!



det hade gått fortare om jag bara skrev i det...

2010-09-28 | 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback