Med tiden på min sida

Jag har tittat på film. Och den var bra. Och nu ska jag sluta vara dryg.

Så nu börjar vi om :D Har precis tittat klart på en film som heter Pride & Prejudice (Stolhet & Fördom på ren svenska) fast det är ju ingen svensk film så den får gå under det första namnet. Keira Knightley spelar huvudrollen i den och jaa av någon anledning tycker jag att alla filmer med Pirates skådisar i är bra? Hmm speciellt Johnny Depp filmer, han är c-0-0-l. Vad ser coolast ut, c-o-o-l med o eller c-0-0-l med nollor? Skitsamma. Filmen var hur som helst bra. Och eftersom jag inte loggat in på Voddler på länge had ejga fått ett mejl med ämnet Vi saknar dig! så fick jag hyra en film gratis :) Åååh vad gullig den sidan är :D öh ja de där lät ju lite wierd men blev glad iaf, sparade 27 kr :)



Nu ska jag fortsätta diskutera politik med min vän Moa, eller iaf stödja henne så att hon kan snacka vidare, förtillfället handlar det om demokratur.

Nu ska jag räta ut ryggen så jag inte blir gammal i förtid, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback