Jag vill ha dig, du är min, du är bara min

Tjaaaa

Jag har inte glömt min blogg, jag har bara haft annat för mig. Eller datorn har stått på hela kvällen men det är bara för att jag ska kunna lyssna på min musik. Jag har estetisk verksamhet läxan. Att måla alla partiers logga (iaf dom som sitter i riksdagen om jag inte fattade helt fel). Dom blev jättefiiina.

Åkte med Emma (ridläraren) hem från skolan idga för jag skulle dressyra för henne. Lillen tyckte att det var skitjobbigt o det tyckte jag med, så sjukt vad lite benmuskler jag har, bara fett alltihop :S Näjnäj de där lät jättekonstigt, glöm det! Han var hursomhelst duktig. Ska man skriva isär det ordet? För det blir väldigt långt.

Åkte direkt med Lillen till veterinär Åsa där han skulle få sin vaccination och jaa han brydde sig inte innan vi åkte hem igen o mamma o pappa åkte till Katedralen på föräldramöte :) Fast jag kollade på idol o hade det allmänt gött istället.

Nu ska jag leta upp matteblocket med samhällsredovisningen och läsa in det. Usch hatar o redovisa :S:S Bläää tur att jag har tre andra själar vid min sida imorn (fyra om man räknar med Maud som får nöja sig med o sitta uppklistrad på powerpointen). Alltså räknas hon inte.

Pappa sitter i sin fåtölj och kommer att flyga i taket fem gånger till (en för varje gång leksand gör mål) och ett segervrål varje gång. Har redan hänt en gång. Och jag tänkte sova. Lycka till.

Dock är klubbmärket ganska snyggt.

Goodniiight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback