Du har haft så mörka hemligheter

Trött som jag vet inte vaaad, jävla höst säger jag bara. Och den har knappt börjat. Super. Dressyrtränade för Emma idag, det gick suprusbra börjar komma över rädslan mer och mer :)

Slutade tolv idag, alltid skönt. Var hemma vid ett och promenerade med Lizzie plus att jag inte är helt frisk :/ Sjukanmälde mig från första lektionen idag som var gympa och tur var väl det för jag orkar typ noll?

Imorn är jag ledig :D Ska åka till Ullared då så de blir chill makrill :D



Alltid lämna denna plats senaste ett rop av förtvivlan och en varning
till mänskligheten där nazisterna mördade cirka en och en halv miljon
män, kvinnor och barn, främst judar från olika länder i Europa.

Auschwitz - Birkenau 1949-1945

 
Vi synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback