Där ingenting har något värde

Idag har Lillen fått vila :) Och höjdpunkten på dagen var helt klart när han står o väntar vid grinden i hagen och spetsar sina öron när man kommer. Om dte är för att jag kommer eller om det är för att höpåsen är med vet jag inte men äsch de är klart att han blir glad av o se mig? :O

Han fick ett extra äpple av mig idag när han kom in i boxen sen gick jag ner o kollade på hoppträningen.

Idag var jag i skolan kl 8 och min grupp i samhällen fixxade klart powerpointen till torsdag när vi ska redovisa :S usch gillar inte det.. Sen gick vi o lyssna på två partier, Centern och Moderaterna innan vi kom försent till engelskan och därefter sluta kvart i elva. Jag, Evelina, Linda & Emma öka takta ner mott bussen till stationen och vi hade flyt kan man säga. När vi kom dit så kom jag på att jag ville baka negerbollar när jag kom hem men hade inget havregryn så in på munken o köpte havregryn :D Så det blev goda negisar hemma sen :) Jag låter lagom rasistisk.

Nu ska jag höra lite på Helge Skoogs ljuva stämma i halv åtta hos mig innan nallebjörnen Ánders Bagge & co dyker upp i rutan, pöss!


Föresten förstår jag inte vad det var för problem med o lyssna på min spellista idag när vi grupparbetade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback