Vågar jag säga så

Godmorgon eller goddag

Har spelart lite gitarr nu, går väl framåt iallafall :) Och gitarren heter jocke för dom som inte visste det, jag gillar o döpa mina grejer. min kamera heter Lisbeth t.ex. Och min tv Johnny. Nog om det.

Jag gick upp vid 10 idag. Duktigt för o va Melinda, kände känslan av att de var första dagen på höstlovet. Blandade känslor för det känns konstigt att inte vara i skolan.. Det är ju  bara en vecka som tur är. Undrar hur sommarlovet kommer bli? Lååångt!

Hur som helst så sitter jag och funderar (som vanligt) på om jag ska gå upp o ge min mage lite sällskap.. Men jag är ju inte hungrig så den får stå ut ett tag till.

Nu ska jag leta efter Sagan om de två tornen. Begriper inte var jag gjort av den filmen. Så jag har o göra en stund, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback