Jag är livrädd för att leva och jag är dödsrädd för att dö

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA I MÅNGA ÅÅÅÅÅÅR!!!!


Världens tokigaste, galnaste & underbaraste Evelina fyller 16 bast idag! Och det är hela 23h 28 min kvar på hennes födelsedag! :):)
Den lilla skitungen ska få sig en finer present nästa gång vi ses, hihi men mina nya skor får du inte. Du kan få en blinddejt! :D Shit vad jag är smart!
Jaha, för 16 år sen föddes Evelina. Jag var ovetande om detta men nu är jag vetande. Eller jaa de är ju ganska logiskt. Dessutom är hon den enda och första jag känner/lärt känna som heter Evelina. Fast hon kommer alltid vara min enda Evelina. Liksom DEN Evelina som inte bara kan gå förbi busschauffören utan o glatt säga hej. Eller när kyparen kommer och man klämmer fram ett litet hej men Evelina klämmer i med tjenna. Eller den som näst intill desperat ska fixxa en kille åt en. Och kör med taktiken om att inte berätta vad han heter. Eller ens berätta om han egentligen finns.
Bara Evelina går runt och funderar över vad man ska göra om man är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö, när hon fick höra det första veckan på gymnasiet.
Och ingen kan sjunga Pärlor lika snyggt som du! Och nu ska alla klicka på ordet Pärlor för o se vad jag menar ;)



Vad jag vill säga med allt detta röriga är att alla borde ha en Evelina Hemming. Och då är de synd om er som inte bor i Västra Götaland. För hon finns bara här, och det kommer inte o bli några fler. One of a kind liksom :)

Puss på dig goding, du är värd allt bra & ha världens bästa födelsedag ♥ STOOOOOOORT GRATTIS!

Kommentarer
Evelina säger:

Ahhw, vad söt du är :D

Tack så hemskt mycket :dd <33

2010-11-04 | 00:54:39
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Evelina säger:

ofta jag är den enda evelina du känner :ooo

cooolt :D

2010-11-04 | 00:56:51
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback