Så skakar mina ben

Tjenna, changed plans overhere!

Jag åkte redan hem igår med tåget från strömsholm. Jag pallade helt enkelt inte o se dte jag brunnit för i så många år. För tätt inpå fortfarande liksom.
Så jag åkte hem till Falköping igen, men här stannade jag bara några timmar. Packade om i princip för att dra mig till Skara där jag träffade Evelina, Ellinor och Johanna-Stina. Senare kom även Jenny. Vi fixade iordning oss för att sen dra vidare till Lidköping. Där knallade vi runt men fråga inte mig vart vi gick för jag hade annat o tänka på. Så småningom kom vi tillslut till Parketten och helt plötsligt kommer de nån galning och drar tag i mig bakifrån, det var Simon som skulle vara rolig ;) Träffade sen åxå Robin, fast det tog tid o hitta honom för han försökte vara Spindelmannen-utan-spindel-egenskaper för en kväll. Alltså han fick acceptera dragningskraften och hålla sig på golvet.

Jag och Evelina åkte hem med 02.15 bussen till Skara och jag somnade rätt gott hemma hos henne sen :) Idag åkte jag hem med 11.20 bussen. När jag kom till Falköping gick jag in och handlade så att även lilla jag ska överleva en helg ensam. Vuxenpoäng på de föresten!

Nu ska jag se på Avatar :) Puss!

Kommentarer
Amanda säger:

låter som att ni hade en bra kväll! Jag ville veta allt ;) har även lite skvaller själv att berätta!

2010-11-13 | 14:11:56
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Evelina säger:

Haha, tack för kvällen!

det måste göras om, och då ska vi även dra med amanda tycker jag;D

puss :*

2010-11-14 | 18:34:59
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback