Och i mitt land så får man inte va för mer

Idag fick jag med mig en mysko sak hem, den följde efter mig och visade sig vara Michelle. Hon sitter nu på mitt golv med Jocke (gitarren) och försöker lugna sina nerver efter Saw filmen. Popcornen tog slut efter halva så dom funkade inte så länge. Nu undrar hon varför det är ljust där vinnarna av Postkodmiljonären presenteras. Jag förklarade att det var för att dte är inspelat på dagtid. Då undrade hon hur det kunde vara så. Det hade jag inget svar på.

Jag har ätit pizza, dock bara en fjärdedel, mer fick jag inte ner. Men det var gott sålänge det varade :)
Nu ska jag göra något annat, ta en sup Coca-Cola kanske.

Captain Jack Sparrow.. Han är min favorit. Helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback