Med representanter från hela världen

Jag längtar såhäääääär mycket till sommaren 2011, för om det blir som jag vill och hoppas åker jag inte bara utomlands till Italien utan även till två länder till (a) Men säger inget mer förrän det är 100 % säkert :) och gud vet när det blir, en dag innan? Haha.

Jag sitter och tittar på Halv åtta hos mig och kom nu på att jag ätit en macka idag. Brukar nån mer än jag bli lite hungrig av att titta på matprogram när man inte ätit på hela dagen? Vissa blir kanske hungriga av att tänka på mat? Min mage brukar iallafall vara tyst när dne är hungrig, medan andras pratar till sin ägare. Fast sånt är mycket roligare än tysta magar :D Fast inte för ägaren då för han/hon är ju hungrig..

Efter halv åtta hos mig är det Rolandz bjuder upp igen, 20.00 på fyran. Robert Gustafsson! Påtal om Robert så fick jag kramp i tån i helgen. Det var hemskt. Fast egentligen har det inget med Robert o göra. Eller jo lite, men de orkar jag inte berätta nu. Lååång historia!

Nu börja det igen :)

Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, AAAAAAJ KRAMP I TÅÅN!!!!

BRRRRRR, :ooo

krampen går över

melinda: jaaaaaaaa! ;D

2010-11-29 | 20:51:02
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback