Jag har lärt mig av dig

Tjänna!

Kämpig svenska lektion hade lilla Melinda idag. Jag ska få min hämnd.

Evelinis fick sin lilla present idag, haha inte mycket men alltid något :)

Såhär såg den då ut när hon fick den :) och vad innehåller dne? Jo två skivor med Melindas favoriter bland kent låtar. Så hon inte glömmer mig i framtiden. Satt och pysslade lite med det igår och gjorde små skivomslag och grejer, ni får väl kika in på Evelinas blogg om hon tar fler bilder ;)

Mer har jag inte och säga för tillfället, puss på er!

Kommentarer
Evelina säger:

haha, svenskan xd

Och TACK SÅ MYCKÄÄÄ :DDDDDD

ska ta kort på de sen när jag kommer hem från mormor (a)

pusss pårey :*

2010-11-09 | 14:38:28
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback