Jag går ensam in i ljuset

Det här kommer inet att upprepas ska ni veta. Men jag har tid att sitta vid datorn på morgonen! Eller ja kan vara för att jag har sovmorgon och ska dra mig mot bussen om 10 min. Och det kommer inte upprepas för att jag inte vill de men just för att jag väldigt mycket för ofta väljer sängen framför.. Aa allt egentligen.

Idag ska jag ha först samhäll sen svenska innan jag får gå hem. Börjar halv tolv idag, suuuprusskönt!
Sen fick jag sms av Evelina (som för övrigt ska få en sak som är så mycket Melinda det bara kan bli) att vi är lediga på torsdag! Gud vad skönt för jag skulle ju ändå varit ledig då, jag ska ju hänga med syrran & mamma till Strömsholm då, men då blir de ju inget o ta igen den dan. Ännu bättre eftersom vi bara ha medieämnen då :)

En mycket vacker cambild på mitt face idag, man skymtar Jack Sparrow på väggen bakom mig♥


Ha en bra dag!

Kommentarer
Evelina säger:

Tack så jättemyckeeee :D

dock glömde ju jag den i skåpet -.-'

typiskt ;o

Och du är söööt :D

menee... vad är de 4 grundlagarna? (a) hihi

2010-11-08 | 17:36:48
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback