Det omöjliga tar bara lite längre tid

Ja observera min rubrik, för den kommer inte fårn en Kent låt eller något liknande. Nej det var en vis man vid namn Winston Churchill som sa det en gång. Och nu tänker väl många men vad fan har hon hittat alla vettiga Kent citat så hon måste börja nörda något annat nu. Nej men jag gillar sånadär kloka grejer. Som min rubrik. Ingenting är omöjligt. Men man måste kämpa lite mer för vissa saker. Och det är dom sakerna som alltid kommer att betyda något sen, för man fick det inte gratis. Och den mening kom jag på alldeles själv.

En vis vän sa till mig idag:
Man ska aldrig vara rädd för att ta en chans på grund av det man hört från andra.

Något att fundera på sådär på söndagskvällen. Nu ska jag börja se på The Duchess, jag är ganska seg på att komma igång med filmer hihi :P Fast först ska jag duscha, då kan jag sova längre imorn.

Puss godnatt!

Kommentarer
Maria säger:

Du har så rätt Melinda ,det är nästan inget man får gratis här i livet,man får jobba för nästan allt. Men i slutändan så brukar det va värt besväret .Tro mej för jag vet .Kram

2010-11-14 | 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback