Vad tittar du på?

Felicia Berger, nu ska jag bevisa att jag är mycket bättre på o packa lätt än vad du är :D Senaste kronan, o dom bilderna ska du skicka åxå ;) Hur som helst senaste kronan så hade du 5 klänningar, plattång, vågtång, smink (de hade alla, dock inte John men) aa hur som helst.. Nu har jag sagt de två gånger? :O ÅÅÅHH jag kommer aldrig till mitt verkliga ärende, braa ordval btw! NU så ska jag berätta vad jag hade med mig, jag hade med mig leggins, min topp jag skulle ha, smycken (de är något jag är jättebra på o packa med) lilla mini Bella (plattången fast i liten skara) och en viss flaska med okänt innehåll, typ. Jag är bättre än dig :D Dock va de Kronan men upp till bevis! För mig asså :P

Nu blev de jobbigt.. Jag har satt mig själv i en jobbig situation, smaaart! Blond, ja, hej, fast ens smarthet beror inte på hårfärgen, de beror på antalet hjärnceller, typ. Okej nu ska jag kika klart på den förlängda versionen av Män som hatar kvinnor, fruktansvärt bra film :D Sen ska jag dra ner o fota dom klänningar/övriga plagg som jag ska tvingas välja mellan :(

Cherrio!
                                                 

Kommentarer
f säger:

det är fortfarande omöjligt...

2010-03-23 | 09:07:01
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback