Because it's you I miss

Noll aktiv idag men aa jag föredrar o sova, tjena hej på att jag vänt på dygnet eller? Ganska grovt också ;) Gick upp o min söng 20 över två idag t.ex..

Drog till stallet, jag o mamma mocka ur både Luckys box och våran egna utebox, duktigt! Sen fick Bells flytta in i Toms gamla box istället med halmpellets och vad gör hon om inte käkar det? ;) Söt är hon allt o Jessi bus fick bo inne nu igen.

Åkte hem åså kom världens bästa Felicia och Michelle till mig! Vi kollade på sommaren med Göran o sen på första delen av Millenium serien på ettan, som var halva Män som hatar kvinnor med borttagna scener myys! Sen blev de lite Jurassic Park åxå innan dom åkte hem :) Tack för kvällen bruuds <3 Love u!

3 dagar till thailand <3
                                                               

Kommentarer
f säger:

det var riktigt mysigt! kärlek på er <3

2010-03-21 | 11:28:57
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback