One year to freedom

Yes ett år kvar till friheten men än så länge får jag nöja mig med att turning seventeen today ;) om ett halvår är de julafton!

Tack alla som grattat mig på fejjan, sms, telefon och IRL idag! Speciellt till Felicia o Ronja som tog med mig på picknik uppe på berget! Bilder finns på Ronjas blogg.

När jag kom hem därifrån kom Mormor&Morfar och Farmor&Farfar. Farmor hade gjort jordgubbstårta, finns inga godare. Plus att jag fick lite cash av dom plus mamma&pappa. Och ett superfint armband av syster :)

Imorn blire Liseberg och ja trots att de är midsommarafton ;)

Nu äre godnatt och hejdå som gäller, puss!



Konstig bild men likadant hår hade jag idag iallafall

Kommentarer
Ronja säger:

Fel inlägg att kommentera på men det gick inte på det andra ;)



Du behöver inte fjäska någonting för jag kan vara helt frivillig fotograf :D <3

2010-06-25 | 10:18:24
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback