Resultatet av tankar blir uppsats

Idag gick jag upp kl 7 för att va i stallet en halvtimme senare, o nej normalt folk gör inte så, men hästfolk tas inte så ofta som normala (inte jag iaf) så nu va de problemet löst! typ.

Hur som helst, vi lånade ju då ut Tom till Elsa som provat honom två ggr innan, hon skulle va med på hoppträning för Erika Andersson o de gick superbra för dom! Hoppas verkligen nu att dom vill köpa honom, Elsas mamma ska ringa nu nån gång dom närmaste dagarna om besked, på ett sätt vill jag få bort honom för att kunna börja fokusera på Baluta o slippa den här väntan som tar jävligt mkt på mig, jag bara tänker på hur tomt de kommer bli med honom o jag kan ju inte gå vidare så länge jag fortfarande måste hålla igång honom o se honom varje dag.. Usch, men ändå vill jag att just dom ska köpa honom för att han passar Elsa som handen i handsken, redan första gången hon satt upp på honom så sa de klick lixx o aa hon är helt rätt ryttare för honom helt enkelt! Hoppas hoppas nu!

Samtidigt längtar jag ju inte efter dom första månaderna o vänja sig vid att Baluta står i hans box men eftersom hon jämt spetsar öronen varje gång man ropar hennes namn så hoppas jag att hon kan få mig o tänka på de istället för att tänka att de va Toms gamla box. Jag vetm jag är världsmästare på o tänka!

Har föresten fått en invite till Voddler! Det programet får många pluspoäng, dels för sin braiga kvalitet och för alla skräckisar (L) Har till o med kollat på två skräckfilmer HELT SJÄLV!

Hepp, nu blev de en uppsats men så äre när jag tänker o ska få ut tankarna i bloggen,
puss på er!


P.S. Det kommer ta ett tag innan 2010 får en naturlig plats i hjärnan. Nu tänkte jag igen. Hopplöst.

Kommentarer
egzona säger:

jaa, de verkade funka först :D men nu skrev en tjej att de kostar eller nåt :S men jag ska ta reda på lite mer fakta :D

2010-01-06 | 01:26:02
Bloggadress: http://egzonashala.blogg.se/
Ronja säger:

Mitt voddler är knäppt, jag bara kommer tillbaka till huvudmeny varje minut i filmen :( men annars är det ju bra :)

2010-01-06 | 08:48:54
m säger:

håller tassen!

2010-01-06 | 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback