It's up to you

Det finns brister med alla, vissa har mer, vissa har mindre och that's it, det går lixx inte o göra nått åt. Man kan inte ändra på någon annan utan man kan bara ändra på sig själv. Sen kan man få hjälp med det men ingen annan kan göra jobbet i slutändan.

Sen är det ganska tråkigt när andra misstolkar saker man säger och gör om det man sa till något som man tror att det var utan att tänka efter innan. Det får mig att känna mig ännu mer som en idiot för att jag ens säger något, för att jag bryr mig.
Vissa kan tycka att man är för känslig med vissa saker men tänker inte alls på att de kan finnas en anledning till att dne personen blivit som den blivit. Utan man ser bara det den gär o funderar i de flesta fall aldrig på varför den gör så.

Alla kan bli bättre, även jag.
Man väljer vem man ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback