Huvudet någon annanstans

Har haft grejjer o göra hela tiden idag så först nu hinner jag blogga lite. Sry! Imorse hann jag inte sätta på datorn för va tvungen o gå till skolan, som började 09.50, sovmorgon med andra ord! Det gillar vi plus att jag slutade fyra timmar senare, alltså 13.50.

Mamma kom o hämta mig efter skolan o direkt efter att jag ätit åkte jag ut till stallet med Andréa. Jag red på stora ridbanan som det var mkt snö på så det blev lite styrketräning för Tom. Har dessutom tagit bilder idag som jag tänkte lägga upp här senare. Han var så sööt efter att vi ridit klart, får se sen på bilderna.

Nu skaa jag hoppa in i solariet o sola en timme innan Hanna kommer o steker lite hon med ;)

Som sagt, bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback