Det du visste, och inte visste, om mig

Som jag lovade skulle jag avslöja 10 sanningar om mig, vissa av dom vet typ alla om, vissa är helt nya ;)

1. Lisbeth Salander är min stora förebild.
2. Jag är skitblyg och har absolut inget självförtroende.
3. Jag har aldrig haft någon riktig pojkvän.
4. Efter många svek litar jag inte på någon. Jag vågar helt enkelt inte.
5. Jag har alltid varit nagelbitare.
6. Något jag kan trycka i mig hur mycket som helst av är pitepalt.
7. Jag älskar Disney-klassiker, plus att jag storlipar när jag ser dom.
8. Jag har två rum nere i källaren med egen ingång, ett tv rum o sen ett sovrum :)
9. Trots det längtar efter att få starta ett eget liv med eget boende, jobb o körkort.
10. Jag är piercad i öronen, naveln o näsan + att jag vill tatuera mig på antingen två eller tre ställen.

För övrigt så kan jag säga att min nyår va ett helvete p.g.a. vissa saker. Detta bevisar ännu mer hur få man kan tro på o kalla äkta vänner.

Tack för mig o ha ett bra 2010!


en dröm


en dröm

en dröm

Kommentarer
Ronja säger:

melinda prata med mig! "/ <33

2010-01-01 | 13:01:59
f säger:

finns alltid här för dej<3

2010-01-01 | 15:03:46
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Egzona säger:

min nyår sög också, riktigt hårt haha :D men hoppas på ett bra 2010 ! eller hur melinda? :)

2010-01-03 | 12:39:22
Bloggadress: http://egzonashala.blogg.se/
Gittan säger:

Egzi: Mitt 2009 har varit åt helvete så nu jäklar ska jag göra detta året till något hejdundrande bra! :D Är du på? :)

2010-01-04 | 23:23:33
Bloggadress: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback