Avatar i 3D

Tjenna! :D

Idag har jag fortfarande ögoninflammation -.- Uusch, ska iaf till Baluta idag en sväng, dock inte rida för då kör vi en repris med 40 graders feber säkert. Jag med min vanliga tur (y) Haha hur som helst detta tar väl slut snart :D

Det känns som att de va något mer jag skulle göra idag åxå, men det kommer jag inte på nu. Hur som helst någon snäll själ som vill låna ut sitt f-kort till mig på lördag? Eller är det någon som vet någon som har? Det är ju först om en vecka som jag behöver det men aa jag är proffs på o komma på grejjer försent så :P
O vad ska jag göra då tro? Jo då ska jag o min vän Moa Wickius fara till Sveriges näst största stad Göteborg och se Avatar i 3D :D Ska bli riktigt kul! :)
Fast vi har inte kunnat boka biljetter än men det är en annan sak ;)
Är det någon som sett den föresten? Vad jag har hört så är den väldigt bra o säkert ännu bättre i 3D :)
Jag la ju in en video på en person som gjorde om sig själv till en Avatar i photoshop, riktigt duktig så de blir en favorit i repris :)

Birth of an AVATAR from Peter Ammentorp Lund on Vimeo.

Nu ska jag kila vidare, imorn blire Sp09a igen :D Med nytt schema -.- Inte lika kul men tack gode gud för klassen♥


Kommentarer
Aaronmarianne säger:

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-06-21 | 12:06:17
Bloggadress: http://aaronmarianne.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback