Tandläkarhelvete

Tjatja, o på frågan om jag skolkar så är svaret nej.

Imorse vaknade jag upp av att min tand gjorde så inihelvete ont så skulle till tandläkarn kvart över nio. Åkte till skolan o va med på svenska första lektionen innan jag åkte iväg till tandis. Gick hyffsat bra med tanden i skolan men sen när man ligger där i tandstolen så trycker den där jävla tandläkaren inte direkt försiktigt så när jag åkte där ifrån kändes de som att en stor jävla bomb hade exploderat på min tand, fy faaan va ont de gjorde, jävla tandläkare jag ska skjuta er! Fy fan va sur jag va så här ligger jag o knarkar alvedon så gott de går för att den inte ska göra fullt så ont, blää :(

Idag ska de pluggas åxå, samhäll för hela slanten, prov imorn men de visste ni redan i och för sig. De där i och för sig är jobbigt o skriva kom jag på nu, mkt lättare o bara skriva iof. Eh jaa min hjärna har ett eget liv.

Nu ska jag sluta snacka en massa skit o göra nått annat. Hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback