Pluggelse dissas

Stooor pluggdag idag bläää.. Har gjort klart historian, ska bara renskriva (!), har börjat pluggat till samhällsprovet plus gjort lite på italienskan, shit va jag är bra!

Skolan idag, seg som fan :/ Hur som helst börja dan med samhäll o vad gjorde vi? Eh ja jag satt o halvsov om de räknas?

Sen en värdelös håltimma med Andréa innan de va idrott, SKRIDSKOR till råga på allt, hade ont i fötterna redan innan jag kom på isen o väl där så skulle jag va isprinsessa, fast de va som Bambi på hal is om du frågar mig.. Sist engliska med Anna-Bretta Franson, tråkigt as usual. Helt otroligt att en lärare kan lära någon så himla lite? Jag har inte lärt mig ett skiit på hela detta läsåret, normalt? Njaee..

Sen sluta jag 13.50, najjs! Andréa fick stanna kvaar i skoolan för hon skulle ha spaaanska! Haha första gången någonsin jag kunnat säga de till henne så va tvungen nu åxå (a)

Nu ska jag skriva rent historian, hörs sen kyss!

Kommentarer
den bästa säger:

Anna-Britta är den enda läraren på skolan som lärt mig ngt ;P hon är bäst<3<3<3<3

2010-02-03 | 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback