Make your choice

Allt jag gjort, sagt eller tänkt har jag gjort för att jag bryr mig. Men det fattar inte du. Jag kan inte kämpa ensam längre, det funkar inte har jag märkt. Det händer ingenting, eller jo det gör det, men du märker det inte. Och jag är helt maktlös, kan inte göra något utan bara se på. Jag har försökt och försöker fortfarande, men det når inte fram.

Allt jag gör gör jag för att jag bryr mig, men jag tar ingen skit om jag inte förtjänar det. Det gör jag inte nu men det är inte det som är den stora poängen. Jag trodde att du litade på mig till 100%, visa det nu då.

Man väljer vem man ska vara.

MK, du får mig att kämpa vidare och inte ge mig förrän jag lyckas. På ett sätt tänker du på oss båda två det gäller, att det fortfarande inte är försent. Jag är enormt tacksam för allt du gjort, du är en vän för livet och jag beundrar verkligen dig & tycker om dig så sjukt mycket. Jag älskar dig & tack för att du finns <3

Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R G säger:

riktigt grym blogg !

ska vi följa varann i bloglovin :D

2010-03-01 | 15:50:39
Bloggadress: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback