How much do you know about Davy Jones?

- Not much.
- Yes, it's going to save Elizabeth.
Hahaha ;) Se filmerna så fattar ni vad jag menar.

Jo de måste jag ju säga, när Pirates of the Caribbean - Dead man's chest (andra filmen) hade världspremiär, jaa gissa vilket datum? Joo 24 Juni! Min födelsedag, snacka om coolt! Så på min födelsedag 2006 gick Orlando, Johhny, Keira o alla andra på röda mattan i Disneyland, rätt najjs :D


Och det här är andra filmens stjärna typ, Davy Jones, spelad av Bill Nighy.


Starten på karaktären, konstnärens bild.


Från Bill Nighy till Davy Jones


Davy Jones in action, själv älskar jag just den här scenen
Och observera även vår svenska stjärna Stellan Skarsgård som har en rätt stor roll i denna filmen och sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback