Hard work work

Idag soov jag först, sen va jag uppe en sväng innan morfar kom o hämta mig o körde ut mig till stallet. Mycket o göra, mockade tre boxar d.v.s Bellas, Toms o Jessicas, gjorde deras höpåsar (11 st) gjorde deras matburkar (9 st), fixxade nytt vatten till Bella o Tom i boxarna, gick ut med lunchpåsarna till Tom, Jess o Bella. Sen va jag klar efter 1½ timme. Jag vet jag är effektiv.

Plus att jag är typ frisk, går ju fortfarande på antibiotika men aa de får man ta. O nu äre sportlov sen ska jag till SCANDINAVIUM MED BRORSAN! På torsdagen då sen på lördagen blire med massa andra ;)
However, min teve har pajjat åxå -.- Så nu måste jag samla pengar till en ny :( O jag vill köpa kläder åxå aa shiet, jag önskar att jag var rik :P

Hepp nu sk ajag typ kolla OS eller nått? Visste ni att jag håller för ögonen när dom kör backhoppning :S Fy fan så sjukt läskigt o kolla på :O

Kommentarer
Karro säger:

va skaru på Scandinavium för?

2010-02-14 | 18:48:24
Egzona säger:

svar: Skolios, ryggraden är typ helt fuckad :p ..



saknat dig i skolan melindis!

2010-02-14 | 19:45:37
Bloggadress: http://egzonashala.blogg.se/
melinda säger:

Karro: Göteborg Horse Show! :D

2010-02-14 | 22:14:50
Bloggadress: http://melindahellberg.blogg.se/
Karrolina säger:

okej ska nog traska dit nån dag med! ska du se på hopptävlingarna eller?

2010-02-15 | 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback