Fingeravtryck helt meningslöst

Efter mina föregående inlägg om Pirates of the Caribbean kan jag tas för en ganska udda person, om du trivs bättre med o tro det så stör de inte mig, sålänge jag inte blir störd.
Ehh ja precis så.

Klockan är exakt 22.37 och jag sitter här och funderar på om jag ska gå två trappor upp o duscha. Har iof redan bestämt mig men sitter kvar ändå av någon anledning.

Bredvid mig sitter lillsyrran o tjötar om fingeravtryck på hennes LCD-tv, hennes idol är nog Martin Beck, typ. Stora va dom åxå o hennes misstänkta är Peter. Jag är på hennes linje, som Martin Beck säger.

O nej jag ska inte bli freak av Beck filmerna heller, bara halvt ;)
Hepp nu får ni dra vidare till nått annat place o leta meningslösa texter, ericaeek.blogg.se är ett tips. Lycka till för där finns inga texter.

Amen ha en god natts sömn, imorn äre en ny dag som åxå ska ta slut och göras så bra den bara kan.

Man väljer vem man ska vara.

Kommentarer
Äriica säger:

Vadårå? Min blogg är precis utmärkt för folk som inte orkar läsa mkt (a) ;)

2010-02-20 | 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback