What a man can do, and what a man can't do

Sanna Tiverman befinner sig hos mig för tillfället :9 Hon är här för o hämta sin lilla valp Tessie (som är min hund Lizzies lillasyster). Efter att Idol var slut satte jag på Pirates of the Caribbean,
och Sanna frågar: har du sett den här filmen förut eller?
Jag tittar på henne och höjer ena ögonbrynet och frågar: Skojar du?
Sanna: Nej?
Mamma: O herregud! Det är ju hennes nördfilmer, hon kan allt om dom :O

Hon la märke till att jag inte hade någon svensk text och jag kom med förklaringen att jag redan vet vad dom säger så jag behöver inte den ;) Då frågar hon vad dom precis sa i filmen, jag svara direkt "dom har inte sett dig, göm dig och spring sedan till fortet." Jag får nog göra en kategori som innehåller allt om Pirates of the Caribbean.

Nu ska jag gå o sova. Mattelektionen i skolan idag, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Herrejesus.
Godnatt!

This is Aztec Gold

Kommentarer
Evelina säger:

haha, ofta hon inte visste om din pirates.. vad ska man kalla det?

pirates...

Ohjääävlar vad det snöar ute såg jag nu ;oo shiiet!! det va en parentes xd

pirates... nörderi (y)

haha, silvia? :D du skulle inte raderat filmen :'(

2010-12-04 | 12:11:17
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback