September 2010

Skolan hade dratt igång i senare augusti. Första skoldagen gick jag och Evelina, en då okänd brud från katedral till skara busstation i spöregn. Sen träffade vi på en gubbe som var ett stort fan av James Bond, 007 liksom ;)
Och i september, den 9e satte jag myror i huvudet på henne genom att fråga om man är livrädd för att leva och dödsrädd för att dö, hur ska man göra då? Text ur Mannen i dne vita hattten av Kent om någon ville veta ;)

Här har vi ju snyggingen, dock liiite omgjord av Amanda i Photoshop ;)


Jag läste Pojken i randig pyjamas och såg sen åxå filmen. Jag grät så jag inte fick luft.

Jag insåg hur förbannat rolig ComHem reklamen är!


Slutet gott allting gott

Kommentarer
Evelina säger:

haha,

"nu ska vi se här, 0 0 0 7, därja.. värsta james bond det här ju! "

haha, gash, ofta du kom ihåg vilket datum du sa detdär till mig? ;o

2010-12-31 | 12:48:30
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback