Queen of New York City

Tänk om allt verkligen händer? Herrejävlar säger jag bara.
You're an old slut on junk

Bara en parentes det där i kursiv stil. Men men skolan idag, hade svenska höll på o somna, bokstavligt. Fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan och det blev ett VG :) Sen hade vi engelska, prov. Tror det gick bra? Rast läänge eftersom vi fick gå tidigare. Käkade lite och jag köpte förköpsbiljett till lusse på söndag! Utklädnaden jag ska ha är hemlig ;) Bara ett fåtal som vet :) Efter rasten hade vi först medialektion med Marie, grejjsade med Keynote o.s.v, Evelina kan gå riiiktigt fort hon! Efter den hade vi den andra medialektionen med Gittan då vi jobbade med en uppgift som heter vitt på vitt. Man skulle leta upp en bild som man ska rita av med hjälp av ritstiftet i dataprogrammet Illustrater, jag valde kent loggan (a) Så det började jag skära ut o.s.v.

Sen den efterlängtade mattelektionen från kl 14 till 15.20. Det borde vara olagligt o lägga en mattelektion sist på en fredag när man redan haft fyra lektioner den dan. Vi skrattade som vanligt. Till o med matteläraren skrattade åt oss nu :D

Efter skolan åkte jag på äventyr med ********. Mer tänker jag inte säga :D Ha en bra kväll!

Lyssna på den här låten, riktigt bra!

Kommentarer
Evelina säger:

assåååå, nu vill jag veta vad det hemliga är :ooo

2010-12-10 | 21:39:57
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT säger:

Hej! Jag har lagt upp ett videoklipp när jag sjunger och skulle bli jätte glad du om säger vad du tycker om det, vill ha ärligt svar :D Kram

(Om du inte är intresserad så är det bara att ta bort denna kommentaren)

2010-12-10 | 21:54:56
Bloggadress: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback