Ocean blue

Jag var i skolan idag! Typ 10 gånger roligare än o va hemma o vara sjuk :( Först hade vi foto, sen expo där vi fortsatte med julskyltningen, sen mediekunskap då vi satt vid datorn och knappade på tangenterna til en uppgift. Fast jag, Amanda och Evelina diskuterade var vi ville åka utomlands nästa vinter. Vi kom fram till Kreta. Jag & Amanda har aldrig varit där och Evelina ville bara åka utomlands.
Efter det skulle vi haft estetisk verksamhet men vi skulle se på 2:orna som går esteternas dansproduktion, satan vad bra den var! Och den var ju då gjord av de som valt inriktningen dans för er som inte förstod de :) Så jag rekommenderar alla att gå på den kl 19 imorgon kväll och 18 på lördag kväll. Kostar 50 kr. Den var verkligen sjukt bra!

När jag kom hem pluggade jag lite till svenska provet vi ska ha imorn. Nu ska jag plugga engelskaglosor :)
Ha de gött!

btw, vad kan detta vara? ni som vet får inte säga ;)

Kommentarer
Evelina säger:

Jaaaaaaaaaag veeeeeeeeeeeet :D:D:D::D:D:D:D:D::D:D

2010-12-02 | 21:38:22
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback