November 2010

Minns inte exakt när det var men jag fick en gitarr som jag döpte till Jocke (efter Jocke Berg) och började spela på den. Den första låten jag lärde mig var Utan dina andetag :)

Åkte och hälsade på Tom när Elsa var i Skara och tränade hoppning :)

Beställde dom här läckra skorna jag fastnade för i Thailand men fanns inte i min storlek då.


Evelina fyllde år och fick två skivor med mina favoritlåtar av Kent på.


Jag kom på att min farbror också gillar Kent!

Första snön kom, i form av en snöstorm. Samma dag snodde Viktor och dennis min mobil och skickade jättesnälla sms plus att Viktor låste fast sitt lås i mitt skåp. Tack.

Började snickra på ett föredrag om Auschwitz som jag skulle hålla i skolan.

Emelie åkte till Västerås för o tävla i Moutain Horse Pony Cup. Jag hängde med och skulle varit med alla fyra dagar men jag pallade inte.. Så jag åkte hem på fredag förmiddag, skulle stannat till söndag.

Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 hade biopremiär!
Och dte dröjde inte länge innan jag köpte boken och läste ut den på två dagar.


Harry Potter hade premiär på en onsdag. På lördagen var jag och Michelle i göteborg för att se den igen. Hahah jag började bli nörd precis som hon redan är!

Klippte lugg! Eller halvlugg typ ;)


Jag såg dokumentären Så nära får ingen gå - ett år med Kent. Den var bra.
Det viktigaste är att göra musik som till och med dom som hatar oss inte kan förneka är bra. Det är då man kommit nånstans. Eller att dom som hatar oss hatar oss ännu mer bara för att det är så jävla bra.

Och sne nån gång i november började jag och Michelle att planera vår tre/fyra veckors trip genom England, Skottland, Wales och Irland i sommar. Jag började se ett litet ljus igen, något att se fram emot och känna att man faktiskt gjorde någonting i livet igen :)

Kommentarer
Evelina säger:

haha, vi var på parketten också ju ;)

o du somnade i bussen (a)

2010-12-31 | 12:51:20
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback