Mars 2010

- Va o kolla på Alice i Underlandet i 3D med Michelle :)

Sen var det Kronan i Vara med ett riktigt gött gäng!


Jag började rida på Bella igen, men första gången jag gjorde det resulterade i att hon stegrade och välte bakåt med mig på. Tackar Gud för att jag inte fick hästen över mig.

På hennes födelsedag, närmare bestämt den 12 mars så blev hon förvandlad till världens rodeohäst och efter ca 20 bocksprång (hon hade hovarna i marken endast för att kunna skjuta upp sig själv i luften igen) så tappade jag båda stigbyglarna gör en framåtvolt och en jävla kraschlandning rätt ner i ridhusgruset. Jag minns att när jag tappade den sista stigbygel tänkte "helvete" innan jag dök ner i gruset. Och så ont i ryggen som jag hade då var vidrigt. Ambulans in till sjukhuset och handikappad i nån vecka framåt. Två veckor senare skulle vi åka till Thailand, tack för att jag inte bröt något!

Hanna Cronholm tog dom sista bilderna på mig och min ponny Tom, sjukt fina blev dom tuuusen tack <3
Jag älskar dig JK TomCat. Dte du gav mig kan ingen annan ge<3


Min familj åkte till drömmarnas land Thailand ♥



U-underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback