Kind of... kind of.. KIND OF!

Frånvaro ja tack, igår efterskolan var jag på äventyr. Kollade på idol och bara chilla. Inatt drömde jag en aswierd och skitläskig dröm där alla i min familj dog samtidigt och jag blev ensam kvar sen kom Amanda och Evelina in i bilden på något mystiskt sätt och vi sprang till min granne Filips trädgård och gömde oss i hans trädkoja? Sen kom hans mamma o hitta oss. Vaknade av ett sms av Michelle vid nio och gick upp 45 min senare. Väldigt bra för o va Melinda.

Michelle skickar sms om att jags ka ringa, hon frågar om hon fick komma, jag sa ja. Hoppade in i duschen och Michelle kom. Hon fick sin födelsedagspresent som var en popcorn burk fylld med två kilo mikropopcorn (ja hon älskar popcorn). Hon börja asgarva men var väldigt glad :D Vi tillsammans med mamma åkte upp till stan för o fixxa min outfit till imorgon, utklädnad förtfarande hemlig ;) Sen har vi kollat på allt extramaterial från Eclipse och sen satte jag på Pirates of the Caribbean 2 extramaterial för o bli paralyserad. Det gick faktiskt, hade gått super om jag inte redan hade kommit ihåg allt..

Nu har hon åkt hem och jag ska hitta på något mysigt :)

P.S. När jag loggade in på facebook idag hade jag 14 nya händelser. Jag tänkte vad fan är det här nu då, men det var min mycket fort utvecklade skådespelarkarriär som lagts upp.

Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, vafan, jag vill höra drömmen i detalj i morron :D



2010-12-12 | 14:34:41
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback