Jordburken

Det är något fel på mig för jag är så hungrig att jag håller på o svälta ihjäl :O

Kissen sover i mitt knä, jag kommer sakna henne när jag flyttar.. Men hon har å andra sidan snart inte tid att vara inne längre, enda anledningen att hon myser hos mig nu är för att hundarna är på dom andra våningarna och det finns ingen annan som sitter still. Nej jag känne rmig inte utnyttjad. Och så fort det blir mindre snö kommer hon springa utomhus och göra hyss. But still. Gör katter hyss? Eller finns något kattigare ord för deras bus?

Nej jag är desperat efter något att ge min skrikande mage. Märkligt att jag inte kommit på något namn till den än.. Jag menar Michelles dammsugare döpte jag ju till David :O Och inte för att den suger utan för att den är fin! HAHAHAHA ingen fattar. Eller jo NU kanske några fattar?

Mat var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback