Isla de Muerta

Går mot seger över halsen. Jag vet varför den gjort så ont. Eller egentligen vet jag inte men har kanske en förklaring till dte. Jag har svalt stoltheten, och sånt gör ont i halsen. Mne jag minns inte att jag svalt stoltheten inom det närmsta dygnet, that's the problem.
Jack Sparrow - Pärlor från fransyska med tvivelaktigt rykte och mynt från Siam - Karibiska Havet
Hector Barbossa - Träöga - Kaspiska Havet
Sao Feng - Jadehalsbandet - Sydkinesiska Havet
Fru Ching - Glasögon - Stilla Havet
Ammand, Korsaren - Konjakbägare i tenn - Svarta Havet
Chevalle - Spader Dam - Medelhavet
Vallenueva - Hals från krossad flaska - Adriatiska Havet
Gentlemannen Jocard - tobakskniv - Atlanten
Sri Sumbhadjee - snusdosa i kalvhorn - Indiska Oceanen

Yeees! Höm bara en parentes det där, var tvungen o testa mig och jag kunde alla! Det är då alla sjörövare som är medlemar i brödraskapet, deras piaster (föremål som ger dom tillgång till denna samling) och vilket hav dom är hövding över. Eh jag har ju då kollat på allt extramaterial från Pirates 2 & 3 idag när jag varit sjuk..
Datoranimering är inte ett verb, up is down! Okej nu är jag nog klar.

Thank godness for that because if I wasn't this should probably never work.

Nu är jag klar. Imorn är en ny dag puss på er :)

Kommentarer
Evelina säger:

öööh?

2010-12-21 | 22:27:59
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback