Inflyttningsdag 1

Tjänna! Fastnade framför den riktigt braiga disneyfilmen Mulan igår. Så somnade rätt sent. Provade på ett nytt sätt och vakna, struntade i att rulla ner gardinen igår kväll. Men dte funkade inte jättebra, eller ja kanske lite ;)

Runt halv ett hade jag, mamma och pappa packat in fyra fulla flyttlådor med saker till köket, mitt rum och lite till vardagsrummet i vår lägenhet. Vid ett var vi där och gick in tillsammans med Michelle & Marita i en nytapetserad lägenhet (ja, i alla rum) plus nytt golv i hall och kök, ny spis, spisfläkt och ny kyl och frys. And it feels like home. Vi torkade ur alla skåp i köket och började ställa in saker och nu har ni ju inte sett hur mycket skåp vi har men det är måånga. Och vi fyllde nästan alla! Speciellt tack till våra familjer asså <3 Mamma lastade upp mina småsaker och satte upp gardiner i mitt rum som också blev supersnyggt! Jag och Michelle fixxade i köket. Så på lördag eller söndag ska alla möbler in och allt ska bli klart. Herregud. Det här känns inte verkligt. Funderar på hur jag ska kunna visa lägenheten på bästa sätt, svårt att ta kort så funderar på o filma en rundtur i den? För jag tror nog att många är nyfikna på o se hur den ser ut eller?

Nu har jag dammsugit i min källare och ska slänga på en bra film, skittrött!

Imorn är det ett nytt år, ett nytt liv och jag får börja äta gooooodis igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback