I was made for you

Allt är jävligt bra just nu.

Festade i Skara igår, lusse och jag och Felicia hade klätt ut oss till hjärter dam (jag) och spader dam :) Jag träffade Jack Sparrow och i samma lägenhet fanns Kent boxen. Vi gick genom sjuttioelva minusgrader ochjag lurade polisen genom o smita undan med min cider (H) Dansade, skrattade, blödde i munnen, kaos, åkte hem, somnade mellan halv fyra och fyra. Kl 6 ringde klockan, upp till skolan. Förlåt om jag var väldigt sur.. (a)

När jag kom hem gick jag o la mig i solariet. Jag somnade efter fem min och det dåliga med det solariet är att man måste byta sida efter 30 min (man måste då vakna). Fats jag somna om ganska snabbt. Nu ska jag sova på riktigt, ska bara lyssna klart på The Story först. Fy fan vad jag älskar den låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback